ساعت هوشمند G-Shock کاسیو، نمایش اطلاعات آیفون روی مچ دست
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

کاسیو به تازگی یکی دیگر از ساعت های جذاب و جالب توجه خود را رونمایی کرد. این محصول تازه که G-Shock نام دارد، یک ساعت هوشمند مجهز به بلوتوث 4.0 کم مصرف است. سال ها است که تلفن های همراه و به خصوص اسمارت فون ها روز به روز نیاز مردم به پوشیدن ساعت را کم کرده اند. لذا شرکت های ساعت ساز همیشه به دنبال راه های تازه ای برای اتصال ساعت ها به اسمارت فون ها و در نتیجه تهییج بازار برای خرید آنها بوده اند.

کاسیو GB6900AA G-Shock یکی از آخرین ساعت های هوشمندی است که برای اتصال به اسمارت فون های آیفون 4S و 5 اپل تولید شده است. این ساعت با استفاده از بلوتوث 4.0 می تواند به موبایل هوشمند شما متصل شده و برخی از پیام های آگاهی دهنده آن را (همچون دریافت پیامک، ایمیل یا تماس جدید) بر روی صفحه خود به نمایش گذارد. جی-شوک همچنین دارای قابلیتی به نام Phone Finder است که تقریبا همانند اپلیکیشن Find My iPhone عمل کرده و به شما اجازه می دهد با فشردن یک دکمه روی ساعت، به جستجوی آیفون گمشده تان بپردازید.

از دیگر امکانات این ساعت می توان به تغییر و تنظیم خودکار زمان اشاره کرد که با تغییر منطقه زمانی هنگام پرواز، خود به خود ساعت را تنظیم می کند. البته شاید یکی از بزرگترین کاستی های این ساعت را بتوان عدم همراهی یک میکروفون داخلی دانست که امکان صدور دستورات صوتی برای Siri را امکان پذیر کند.

جی-شوک مدل GB6900AA یکی از محکم ترین ساعت های هوشمند این رده است. با استفاده روزانه ۱۲ ساعت ارتباط بلوتوث، باتری این ساعت تا ۲ سال شما را همراهی می کند. این ساعت هوشمند تا عمق ۲۰۰ متری آب هم با شما خواهد بود. این ساعت قرار است با قیمت ۱۸۰ دلار وارد بازار شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2790
بازدید کل : 62696
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1